Menu

Stævnechef

Stævnechef.

 

Gauerslund IF har nu afviklet to officielle stævner i samarbejde med DBU. Denne positive udvikling vil vi gerne fortsætte med at forfølge. Fordi dette afføder en særdeles positiv indvirkning på bundlinjen samt skaber en øget kendskabsgrad til vores klub nationalt. Derfor satser vi på at afvikle op til fire stævner årligt.

 

Profil:

Stævne aktiviteterne, afvikles typisk i forbindelse med en weekend, hvor kandidaten bør påregne at være tilstede en væsentlig del af arrangementet. Det er vores stævnechef der koordinerer samarbejdet mellem skoler, svømmehal og lign. Samt forestår dialogen med DBU eller ekstern udbyder omkring sammensætningen af nødvendige rammer for en succesfuld stævneafvikling.

Det er udelukkende de fysiske rammer samt rekruttering af årgange til løsning af opgaver. Der skal håndteres af vores stævnechef, derfor ønsker vi at finde en person der glædes ved at planlægge og sammensætte teams, hvorvidt stævne gruppen skal forblive i udgangs formationen, eller skal udvides og sammensættes i mindre grupper er op til stævnechefen i samarbejde med siddende bestyrelse.

 

Stævneteams og opgaver der skal organiseres inden stævnerne.

 

  • 1 Stævnechef.
  • 2-4 Stævneledere.
  • 2-4 Nattevagter.
  • 2-6 Rengøring.
  • 2-4 Event ledere.
  • 0-20 Dommere.
  • Aftaler med lokale skoler omkring overnatning 24-64 hold.
  • Reservation af haller.
  • Planlægning af aktiviteter for deltagere lørdag aften.

 

Alle opgaver honoreres kontant af stævne udbyder. Disse midler skal tilfalde årgange der tager en opgave og tilgå årgange til fælles interesser på disse.

 

Løn:

 

Der tilbydes ikke nogen form for reel aflønning, i form af hverken jyske dollars eller kontant honorering i vores klub.

Den rette tilbydes derimod adgang til et værdiskabende fællesskab, hvor smil og grin er drivkraften der skal skabe lysten til et virke i en forening, der i dag drives af ca. 85 frivillige i mange forskellige roller.

+ Leder tøjpakke, indeholdende: Jakke, Træningsdragt, T-shirt.