Bliv en del af fællesskabet

Det er gratis at prøve fællesskabets mange glæder

Hos Gauerslund IF Fodbold er alle, der har lyst til at besøge eller afprøve vores fine faciliteter i Gauerslund, mere end velkomne til at komme forbi på Fælleshåbsvej og tage en snak med vores trænere eller ledelse om muligheden for at deltage på et af vores mange fodboldhold.

Hos os er der plads til alle

I vores fodboldklub kan alle, uanset køn, alder eller religion indgå i områdets største fællesskab - i den første måned som gratis prøvemedlem. Uanset ambition eller niveau samles vi for at formidle glæden ved fællesskabet og vores sport – vi er en klub, der er bevidste om vores rolle som relations- og socialt samlende forening, hvor alle skal have optimale rammer for den bedste udvikling.

Den sportslige profil

Gauerslund IF Fodbold er en forening der arbejder ud fra DBU`s retningslinjer for aldersrelateret træning og fysisk udvikling. Vores trænere tager et ansvar. Vores mange engagerede trænere står klar til at tage mod de ivrige medlemmer på  pige- og dameårgange fra U6 til Old Girls og drenge- og herreårgange fra U6 til senior og old boys. Vi har et hold til alle uanset niveau og ambition.

FAKTA om Gauerslund IF:

• Ca. 600 medlemmer